Retourneren & klachten

Retourneren

Je hebt het recht om elk product dat je via onze website, concept store of pop-up evenement hebt gekocht, binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling te retourneren. Het product of de producten moet(en) ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en nog in dezelfde nieuwe staat zijn als toen je het product ontving. Houd er rekening mee dat je de retourzending zelf moet betalen. Als je je product wilt retourneren, volg je de onderstaande instructies voor retourzendingen en wij zullen dan een terugbetaling regelen.

Steamery biedt geen gratis retourzendingen aan, de klant dient zelf de retourkosten te betalen. Als een artikel beschadigd raakt tijdens het transport, neem dan binnen 30 dagen contact op met Steamery voor informatie over een omruiling.
Let op: als je een product van Steamery ergens anders dan bij onze website, concept store of pop-up store hebt gekocht, moet je rechtstreeks contact opnemen met de retailer waar je het product hebt gekocht.

Hoe retourneer je een product

  • Stuur een e-mail naar [email protected] en laat ons weten dat je je product wilt retourneren
  • Voeg je bestelnummer toe (begint met STEAM-xxxx). Geef "Retour" op als onderwerp van de e-mail
  • We komen zo snel mogelijk bij je terug met verdere instructies over de afhandeling van je retour

Klachten

Hoewel we onze producten altijd nauwkeurig controleren, is het sporadisch toch mogelijk dat ze een defect bevatten. Als je ontdekt dat je product een fabricage- of materiaalfout heeft, neem dan contact met ons op via [email protected]

Wij behandelen elke situatie afzonderlijk. Tijdens de garantieperiode heb je het recht om een klacht in te dienen over fabricage- of materiaalfouten of fouten die bij normaal gebruik zijn geconstateerd. Als het defect is veroorzaakt door onzorgvuldig gebruik, heb je geen recht om een klacht in te dienen.

Hoe stuur je een klacht in

  • Stuur ons een e-mail waarin je kort beschrijft wat het defect is en hoe dit is ontstaan
  • Maak een foto en/of neem een korte video op waarin je het defect/probleem laat zien
  • Stuur alles, inclusief je bestelnummer (dat begint met STEAM-xxxx), naar [email protected]
  • Vergeet niet de foto's in een ZIP- of JPEG-formaat toe te voegen. Voeg als onderwerpregel "Klacht" toe
Als je andere informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons via [email protected]
Recommendation
Products
Articles